zaterdag 14 december 2013

Kerst 2013 (deel 2)

Dit jaar dus wel weer een boom!
We hebben hem nog wel even onder handen genomen van tevoren ;)
Zo heb ik, toen hij nog buiten stond, de hele boom een beetje bespoten met witte verf. Zo is hij net even wat minder hard groen.
Verder hebben we hem op een plankje vast gezet en de onderste takken weggezaagd. Normaal staat de boom hier in een mand of bak, maar zo vind ik 'm eigenlijk nog leuker. Alleen geen idee hoe lang het duurt voordat alle naalden er af vallen ;)









Na al dat geklei van de afgelopen weken voor de hangertjes in m'n shop, was ik ze eigenlijk wel een beetje zat en wilde ik wat anders in de boom. Ik heb grachtenpandjes gemaakt en grote sterren. Hier op de foto nog geen lampjes, maar die zitten er inmiddels ook in.
Nu nog een paar mooie kadootjes eronder en KLAAR! :)





...en natuurlijk de ster met pom-pom lampjes!
Mocht je er nog eentje voor de kerst willen dan zou ik niet te lang wachten.
Straks wordt het steeds drukker bij de post en heb je 'm waarschijnlijk niet meteen de volgende dag in huis.
De laatste gaan er waarschijnlijk komende week wel uit.

Geniet van het weekend!!








19 opmerkingen:

  1. heel mooi! en tof zo'n boom op een plankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boom zo!
    Het kaartje met Brigitte Bardot is echt een topper!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer idee om de boom op een houten plank vast te zetten!!
    Hopelijk volgend jaar bij ons ook weer een grote boom...nu ff niet, Enora zit echt overal aan ;-)

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit..
    Mooi is dat wit..
    Hier helaas niet haalbaar met een grote zwarte hond (en vooral een vaak natte vacht hihihi)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!! Echt geweldig zo!!!
    ❤️ Luv it!
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit!!! Lekker genieten van deze gezellige tijd ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Wat een prachtige serene sfeer! Ik heb eerdere jaren ook altijd de boom van tevoren wit gespoten..dit jaar vergeten..haha. Die ster is prachtig! Ik heb er echt geen plek meer voor..anders.. ;) Geniet van je mooie kersthuis! Ik geniet in ieder geval mee...groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat een mooie plaatjes. Goed idee om de boom eerst een beetje wit te spuiten, hij is echt heel erg mooi zo!
    Fijn weekend! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi!

    Ik wens je een hele fijne zondag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt 1 van mijn favoriete blogs! Het ziet er prachtig uit, ik denk dat je voor een hoop mensen een inspiratie bron bent!

    Mag ik vragen waar je die lantaarn naast de trap hebt gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, bedankt Lenny! De lantaarn is van Tine K Home en ik kocht 'm bij Nijhof in Baarn. Tutze.nl verkoopt ze ook!

      Verwijderen
  11. Bedankt! Degene die nog bij Tutze te koop staat (is erg mooi) maar kost nog dik 400 euro. Prachtige kleur ook op de muur hoor, maar eigenlijk is alles mooi bij jou in huis :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh? Zoveel was deze lantaarn niet hoor, misschien is dat dan toch een andere. Kan me voorstellen dat je dat niet voor een lantaarn wil uitgeven ;)

      Verwijderen
    2. Die is ook schitterend hoor, als ik geld over had zou ik het wel weten. http://www.tutze.nl/nl/tine-k-lantaarn-xl-smeedijzer-handgemaakt.html
      Deze lantaarn zal al wel uit de collectie zijn, je ziet ze nergens meer. Maar geen probleem, we zoeken gewoon door voor andere dingetjes en via jou ben ik wel een beetje weg wijs geworden. Heb ook veel leuke spulletjes besteld op Livv lifestyle, ook erg leuk. En het is misschien voor jou ook niet zo leuk als iedereen straks met hetzelfde zit, al is dat wel een groot compliment. ;)

      Verwijderen
    3. Die is ook schitterend hoor, als ik geld over had zou ik het wel weten. http://www.tutze.nl/nl/tine-k-lantaarn-xl-smeedijzer-handgemaakt.html
      Deze lantaarn zal al wel uit de collectie zijn, je ziet ze nergens meer. Maar geen probleem, we zoeken gewoon door voor andere dingetjes en via jou ben ik wel een beetje weg wijs geworden. Heb ook veel leuke spulletjes besteld op Livv lifestyle, ook erg leuk. En het is misschien voor jou ook niet zo leuk als iedereen straks met hetzelfde zit, al is dat wel een groot compliment. ;)

      Verwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Hoe kom je toch altijd op die toffe ideetjes? Jouw blog is een echte bron van inspiratie!
    Ik vind dat plaatje aan de ladder (All you need is Love) heel leuk ; waar heb je dat gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimenten! Het bordje kocht ik bij Tutze in Harderwijk (tutze.nl)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...