vrijdag 13 december 2013

Kerst 2013 (deel 1)



Tijd voor een update van ons huis in kerstsfeer!
Vandaag deel 1.

Zoals ik in m'n vorige post zei zouden de Fine Little Day boompjes van m'n kussen (te koop bij Coosje) in ons interieur terug komen.
Nu in de vorm van een DIY!
Sinds de binnenkijker in 101woonideeën van het prachtige kerst huis van Kim van Rossenberg (bekijk HIER de foto's op haar Pinterest site) kan ik het idee van een grote plaat met Fine Little Day behang niet meer uit m'n hoofd krijgen.
Het behang is prachtig, alleen niet erg goedkoop.
Dus ik dacht, dat maak ik zelf!
Eerst was het idee om de boompjes te stempelen, maar na inspiratie op Instagram heb ik er toch voor gekozen om ze te tekenen en in te kleuren met zwarte inkt. Want één keer verkeerd stempelen en de hele plaat is immers verprutst ;)









Het was een hoop werk, maar ik ben superblij met het resultaat! Op de achterkant van de plaat komt nog een ander patroon, zodat ik nog eens kan afwisselen ;)





Komend weekend volgt deel 2!



20 opmerkingen:

  1. Geweldige DIY...heel mooi gedaan!!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.....wat heb je dat mooi gemaakt/gedaan. Het ziet er echt super uit....ik hou van deze print. Ik heb vorige week eindelijk de kussen hiervan besteld ;-).
    Prachtige foto's heb je trouwens gemaakt.
    Fijn weekend.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed gelukt zeg Miran! echt cool en ik moet je ook gelijk geven haha.... hier heb je immers ook veel meer voldoening van.
    Bedankt dat je me weer hebt genoemd! Lief van je!
    X Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed gelukt! En wat een werk zeg!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er mooi uit!!!!!! Wat een goed idee, zo kun je nog eens afwisselen. Ik geloof maar wat graag dat het een hoop werk is geweest maar wat is het prachtig geworden. Ik heb de DIY boompjes al terug zien komen op kussenslopen, canvas, slingers maar deze is mijn favoriet! Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH prachtig!! Heel mooi die boompjes...
    Ben benieuwd naar de deel 2.
    xo Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa geweldig mooi!!!
    Ik ben ook druk bezig met een paneel na mijn stempel kussen.. Verslavend werkt deze print.
    Vind het echt super mooi gelukt bij jou, pas perfect bij je interieur!
    Ben benieuwd naar deel 2 :)
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf!!!! Het is weer helemaal tot in de puntjes!!!!!
    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een klus, maar super gaaf.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Miran wat ziet het er geweldig uit!!! Staat super gaaf... wat zul je genieten na die klus ;-)) Mooi!!!! fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Heel erg mooi!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf! En slim om op de achterkant weer een andere print te maken! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf geworden,en wat een klus al die boompjes te verven..
    Love this..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat gaaf weer. Jij inspireert andere mensen! Mijn huis is inmiddels ook bijna helemaal wit! Heb jij een mal gebruikt bij het tekenen van die boompjes?

    groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...