vrijdag 30 december 2011

Laatste project van 2011



Zo, het heeft even geduurd, maar m'n kast is klaar! En ik ben er SUPER SUPER blij mee. Ik had natuurlijk wat noten op m'n zang en de kast moest wel worden zoals ik het in m'n hoofd had ;)
Maar die lieverd van mij doet dat gewoon. Moest er wel bijna een jaar op wachten, want de kast die hier stond is vorig jaar naar Lola's kamer verhuisd en beddengoed en handdoeken lagen sindsdien onhandig in dozen op elkaar gestapeld. Maar nu niet meer! Alles is netjes opgeborgen en ik krijg nu ook weer meer zin om de slaapkamer wat gezelliger te maken. Nieuw project voor 2012!
Tegen die tijd laat ik wel weer meer foto's zien. Excuses voor deze waardeloze kwaliteit foto's trouwens...

Iedereen een gezellige jaarwisseling en tot in 2012!

via Lotta Agaton


4 opmerkingen:

  1. Helemaal zelf gemaakt? Prachtig!
    Staat ook mooi tegen die donkere muur en de witgelakte vloer.
    Hele gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2012.
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kast, echt heel gaaf! Een gelukkig nieuw jaar en dat je ons nog maar lekker mag inspireren het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kast heb je gekregen...geduld wordt altijd beloond! GRoetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo ben ik weer....wij hebben trouwens ook zo'n hond waar sommigen bang voor zijn...zeg ik ook wel es, kijk maar uit, hij zo vals!! Haha...
    Het is een kruising herder en cane corso, en zoo lief!!
    En we hebben nog een klein vuilnisbakkenrasje lopen...
    Maar ehm...leuk blog heb je!!
    De kast is supergaaf!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...