zondag 7 december 2014

Make-over Lola's kamer DEEL 2




Zoals ik in mijn vorige post vertelde wilde Lola graag een bureau op haar kamer. Ik vond een leuke bij Basiclabel.

Boven haar bureau hangt een print van My Deer Art Shop,
welke een eigen ontwerp is van Maaike Koster. Maaike is het creatieve brein achter My Deer, ze is grafisch ontwerper, doet interieurontwerp, concept design, webdesign en heeft sinds dit jaar dus ook nog een eigen webshop met hele gave prints!
Ze heeft een prachtig huis welke onlangs in VT-wonen stond en ik volg haar al een tijdje op Instagram.
Dus mocht je haar nog niet kennen neem dan gauw een kijkje!
Ik ben ontzettend blij met haar print, ben gek op hertjes :)



Het oude bureaustoeltje vond ik op Marktplaats en de radio-cd speler kreeg Lola voor haar 5e verjaardag.


De adventkalender heb ik ook dit jaar weer volgehangen met kleine kadootjes voor Lola. Het valt niet mee om ervan af te blijven ;)










Lola is in ieder geval helemaal happy met haar nieuwe kamer! :)



19 opmerkingen:

  1. Wow wow wow!!!!! Het ziet er allemaal erg gaaf uit! Leuk voor Lola een totaal nieuw kamertje!
    Liefs Ag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, maar het allerleukste is toch Lola zelf hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi bureau! Die kan een leven lang mee!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto's en wat een prachtige kamer. Het bureau, de poster en het behang: helemaal top. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kamer ! En wat een mooi meisje ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heel mooi en stijlvol uit die kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Miran. En wat een droppie is Lola toch ;)
    Hier komen we er nog niet helemaal uit qua indeling dus denk dat het hetzelfde blijft :)

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo'n prachtige kamer zou ik ook wel helemaal happy zijn! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amaai, ik zou ook ontzettend happy zijn met zo'n prachtige kamer! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful space for a lovely little girl. It's definitely a space she can grow into and won't go out of fashion anytime soon. Love how it's all turned out. She must be one happy little girl. Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een geweldig kamer. Stiekem ben ik een beetje jaloers op je dochtertje ;-) En wat een mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gratisfilmsonlinekijken.blogspot.com


    Mooie blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt zoveel smaak! Hopelijk komt er gauw weer een nieuwe post online!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi!! Zoals de blogtitel het zegt: lekker fris! Ik ben pas verhuisd en ik kan niet wachten om de kamer van mijn dochter in te richten!! Dit is super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig behang :) Alles past hier echt mooi samen. Ik ben echt benieuwd naar je volgende make-overs - zullen we straks iets nieuws op je blog zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke blog heb je zeg!
    Prachtige foto's en hele mooie stijl. Inderdaad lekker fris!
    Ik denk dat een BolletjesKleed erg goed zal passen bij je interieur. Neem een kijkje op www.BolletjesKleed.nl

    Gr, Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi!
    Wij willen dit bureautje ook kopen voor de slaapkamer van onze zoon maar vroegen ons af hoe hoog het stoeltje is dat er op deze foto's bij staat?

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De blog is al van een aantal jaren geleden maar wat ziet het er mooi uit! En wat een toffe radio! Waar kun je deze krijgen? Ik hoop dat je deze opmerking nog leest en reageert! Alvast bedankt! Groeten Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...