dinsdag 25 juni 2013

Picture*LOVE* #2


In deze Picture*LOVE* vandaag een foto van Paulina Arcklin. Ik zou zo een hele rits van foto's van haar kunnen laten zien, want ik hou enorm van haar stijl.
 Deze foto is gemaakt voor Cottoncake concept store, hier moet ik gauw ook eens een kijkje nemen, ben ik al achter :)
Wat ik zo ontzettend mooi vind aan deze foto is de prachtige muur, het frisse wit, met de stoer verweerde roestkleurige industriële tolix stoeltjes!


Picture*LOVE* is een idee van Stephanie Koster van Coos-je. Het idee is om interieur- of styling foto's te laten zien waar je iets speciaals mee hebt en die je graag met je lezers wil delen.
Op dit moment doen met Picture*LOVE* mee: StephanieAntineConnyMartineAggyAnneke en Elvera.
Wil je ook meedoen met dit leuke concept, stuur dan even een mailtje naar stephaniekoster65@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze mooi de foto's van Paulina. Deze kende ik nog niet, maar wat een feestje de combi van Industrial en wit.
    MOOOIII. Dat wordt een keertje naar Amsterdam. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, haar foto's zijn super! mooi ook deze! fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, zij maakt zooooveel mooie foto's! Deze kende ik nog niet, toppertje!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...