vrijdag 17 mei 2013

Picture *LOVE*

Hoe vaak kom je wel niet een foto tegen waar je meteen verliefd op bent en graag met iedereen wil delen. Picture *LOVE* is een nieuw initiatief van Stephanie Koster van COOS-JE.  Ook ik deel graag inspirerende foto's met jullie, dus regelmatig zal ik een Picture *LOVE* posten en hierbij vertel ik dan wat over de foto.

Dit is de eerste foto die ik met jullie wil delen:

Fotograaf: Jonas Ingerstedt voor Elle Interior (foto via My Scandinavian Home)

Het is een foto uit het prachtige huis van de stylist Saša Antić. Geweldige styling! Ik vind de kleurencombinatie prachtig en vooral ook het behangboek, het porseleinen hoofdje en het metalen lettersjabloon.....

I'M IN LOVE!

Vindt je het initiatief Picture *LOVE* leuk en wil je ook meedoen? Stuur dan een mail naar info@coos-je.nl


6 opmerkingen:

  1. prachtige foto Miran! I'm also in Love! haha.... zeker op dat hoofdje.

    X Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Miranda! Jij bent vlot. Ik moet echt even
    zoeken naar een foto die jullie nog niet gezien hebben;) deze is prachtig! En idd de stapel boeken is altijd mooi! Hoe weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...