vrijdag 5 april 2013

Linnen aan de muur

Soms heb ik zoveel ideeën in m'n hoofd om zelf te maken dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen. Meestal ontbreekt het aan de tijd. Nu ben ik toch toegekomen aan een nieuw project, het beschilderen van een stuk linnen. Het zat al een tijdje in m'n hoofd, maar nou is het er eindelijk van gekomen.

Ik heb 'm opgehangen aan een mooie, in de zon verweerde tak die ik ooit vond op de zandverstuiving



Ik heb neon roze verf gebruikt voor de tekst, in het echt nog meer neon dan hier op de foto. Zo'n gave kleur! Vooral met het wit en de kleur van het linnen. Het linnen is rondom het witte vlak gestikt, maar aan de randjes onafgewerkt zodat het mooi wat rafelt.

.....misschien komt ie ook nog in de shop, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.




Wat ook nog het benoemen waard is, is dat vanaf vandaag het blog van 101 woonideeën een nieuwe rubriek heeft: de favorieten van een webshopper, waarvoor ik ben uitgenodigd. Je kan het HIER lezen.

Tevens kan je daar een Plus teken van Lekker Fris winnen, dus neem gauw een kijkje!!!



24 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt & love de neon :) Ik heb het net gelezen op de blog van 101woonideeën: wat leuk! Ik ga zeker meedoen: ik vind ze erg mooi!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk als je hoofd vol zit met ideëen. Het ziet er prachtig uit.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt zeg! En heel herkenbaar het "veel ideeen en niet weten waar te beginnen". Heb ik ook geregeld last van.. Maar dit idee ga ik zeker onthouden! Fijn weekend. Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal gaaf!! Ik heb hier ook al een stuk wit grof katoen klaar liggen.... Hihihi, herkenbaar TIJD!!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net even gekeken op 101, wat stoer! Je staat echt in the picture!! Super leuk. En ik zag mijn blog in je lijstje staan... Lief, leuk, stoer! Thanx! Heb ook een reactie achter gelaten voor je mooie plus, je weet maar nooit. Nou, fijn weekend en toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank youuu ...je kon natuurlijk niet in het lijstje ontbreken ;)

      Verwijderen
  6. nou ja leuk!!! Wat een gaaf begin van deze nieuwe 101 rubriek ;-) en wat een leuk compliment om in je lijstje te staan... thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat weer mooi gemaakt!! En leuke actie van jou met 101 woonideeen. Mn complimenten.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg!! Ik heb je mooie plus in mijn trends van maart verwerkt...ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk!
    Wat een gaaf idee met die tak.
    Leuk je inspiratie op het 101 blog terug te lezen. Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk gedaan weer zeg! hoe kom je toch op de leuke ideeën..erg mooi zo met het linnen in combi met neon!
    lieve groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf!
    Leuke/goeie combi!

    Ik ga snel naar de site van 101 woonideeën.
    Fijn weekend!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het moooi! Dol op roze neon verf én sterren!
    Leuke nieuwe rubriek van 101 en helemaal leuk dat je de aftrap doet! Bijzonder om met melk&suiker terug te zien in je Pinterest-lijstje. Thnxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie print en een leuke uitnodiging!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem super leuk geworden!! Ik zeg, toevoegen aan de shop. Ook erg leuk op een kinderkamer! En wat gaaf je stuk op 101 met je prachtige foto's erbij!
    En natuurlijk ook bedankt dat ik in je lijstje sta!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee en mooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, 1000 tack voor de vermelding op de blog van 101 wonen
    Super leuk 😊kram | Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat onwijs gaaf gedaan!! Heel leuk idee... En nog bedankt voor het noemen van My Attic op 101!!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi gedaan! Net als je kalender trouwens;). Leuk stukje op 101!! Ik heb me ook opgegeven voor een plusteken:).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...