zaterdag 8 september 2012

Stoere accessoires voor een industriële look



Vandaag een aantal accessoires die je huis een industrieel karakter geven. 
Er zijn inmiddels super veel leuke industriële krukjes te vinden. Ik hou van krukjes, je kan ze als bijzettafeltje gebruiken, als nacht'kastje', of om aan tafel bij te schuiven als je plotseling wat meer gasten krijgt.
Oude industriële letters zijn er ook in allerlei maten en soorten te vinden, leuk in een groepje aan de muur, op een kastje of als ze heel groot zijn gewoon staand tegen een wand.
Opbergers in de vorm van metalen magazijnbakken, houten kratjes of draadmanden geven ook een stoer effect.
En ik vond bovenstaande vintage ventilator ZO cool! 


In onderstaande interieurs zijn er industriële elementen gebruikt die meteen een groots effect hebben. 








Vooral het fabrieksraam en de industriële schuifdeur vind ik erg mooi!!

Fijn weekend!





5 opmerkingen:

  1. Ik ben al een tijd op zoek naar zo'n grote industriele letter... vind degene die ik tegenkom alleen zo duur!! Heb jij nog goede tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lisanne,

      Ja leuk zijn ze he! Nou ik zoek er ook 1, maar ik vind ze inderdaad ook allemaal erg duur.
      Je zou eens een kijkje kunnen nemen bij www.spoor38.nl
      Die heeft wel regelmatig hele grote letters, en krijgt vaak nieuwe voorraad binnen.
      Verder www.quip-co.nl Ik geloof alleen dat die maar max 30cm zijn en ik weet dat www.interieur-vivre.nl ook vaak grote industriele letters heeft van oude fabrieken enzo.
      Verder kan je nog ff kijken op www.sjebbiez.com
      ....en anders ruk je ergens een leuke letter van een oud winkelpand hahaha!

      Succes!!

      Liefs Miranda

      Verwijderen
  2. Wat een leuke post! Lekker stoer!!
    Vraagje.....als je nu toch aan het antwoorden bent :) Heb jij nog tips voor die leuke oude krukjes? Jij hebt er ook 1 staan zag ik.

    Alvast bedankt!
    PS. Je staat nu ook bij mijn blogroll, zou leuk zijn als je ziet dat er wat bezoekers van mij doorklikken naar je!

    Fijne dag!!
    Liefs, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Suus!

      Bedankt voor je leuke reactie. En ja hoor, ik heb nog wel tips ;)
      Je kan eens kijken op Spoor38.nl, retrostudio.nl, coelhouse.nl, bloodnewlabel.com, krukjesenzo.com
      Moet er vast eentje voor je tussen zitten dacht ik zo!
      En bedankt voor het plaatsen van Lekker Fris in je blogroll :)

      Liefs, Miranda

      Verwijderen
  3. Wat een super gave spullen!
    Probeer ook mn appartementje een beetje wat ruigere look te geven.
    Heb laatst deze op mn tafel gezet: http://www.megagadgets.nl/pallet-onderzetter.html
    Maakt best een verschil op mijn budget :p

    groetjes,
    Quiara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...