zaterdag 11 augustus 2012

D.I.Y. lamp









In onze hal hing al jaren een zielig peertje, nu hangt er een toffe peer die gezien mag worden. Zelf gemaakt! Bij snoerboer.nl kan je allerlei soorten snoer kopen om zelf een lamp te maken of om een bestaande lamp nog mooier te maken. De fitting en lamp kon ik daar ook bestellen, dus de volgende dag had ik meteen alles in huis.
Het draad is in de kleur 'glamour roze' en er zit een extra grote heldere E27 lamp in van 125mm. 

Ik vind het breekbare glas mooi in contrast tot de stoere steigerhouten planken van de schoenenkast.

Fijn weekend!







9 opmerkingen:

  1. Oh,.. dat is inderdaad tof.
    Heb gekeken op de site,...bedankt voor de tip.
    Jij ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm ook geweldig stoer!

    Fijne avond
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda!

    Bedankt voor je leuke berichtje. Ik ben ook al een poosje op zoek naar zo'n plaid met kruisjes. Mooi zijn ze, he?! Helaas ben ik er ook nog niet achter, waar ze te koop zijn en waar ze van zijn. Als jij erachter komt, hou ik me aanbevolen voor info!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Hier ook een fan van de snoerboer. Ik zag jouw bericht en die van Lisanne, maar de deken met kruisjes, staat ook op mijn verlanglijstje. Alleen ik denk dat hij daar nog wel even blijft staan. Is erg duur namelijk. Hij is van Pia Wallen, zie ook http://www.piawallen.com/cross-blanket-p-162-c-153.aspx

    Fijne avond!
    Liefs,
    SUUS

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn hemel, laat maar zitten hahaha! Dan wachten we gewoon totdat Ikea die een keer gaat namaken ofzo ppfffff!
      ...heel erg bedankt voor je reaktie ;)

      Verwijderen
  5. Hello!

    Thanks for the nice comment on my blog! Finally I managed to follow the nice blog! What a lovely home you have! :) Looking forward to following you on.

    For some cool lamps! Gorgeous photos!

    Have a nice new week!

    Regards Lene

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...