dinsdag 6 maart 2012

Lentekriebels


Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar? 

5 opmerkingen:

  1. Ja echt wel! Mooi die witte druifjes trouwens, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach,....wat zal ik zeggen.....:D......bring it on!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda,

    zeker, heel veel zin in de lente. Rokjesdag, enz.
    Ik zag op de blog van Byfryd, dat lekker fris een prijs heeft gewonnen, dat ben jij zeker. Leuke blog is dat toch he?

    Groeten van Jeanette, het kleine pakhuis, Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanette,

      Ja ik heb een give-away gewonnen, leuk he! Ik heb het nog niet ontvangen, maar het moet ook van ver komen dus ik wacht rustig af ;)
      Heet zij van Byfryd ook niet Jeanette?? ...toevallig
      Leuke winkel trouwens, het kleine pakhuis ;)

      Fijn weekend!!

      Verwijderen
  4. heb heel erg zin in de Lente...kan niet wachten! Mooie foto's van je witte druifjes! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...