dinsdag 13 december 2011

Kerstgroen



 

Nou de hele kamer is weer omgegooid hoor....voor de kerstboom! Ja, hij moet een mooi plekkie hebben en dat houdt in dat Lola haar werktafel voor 3 weken moet missen. In ruil daarvoor mag ze met kerst een heel mooi cadeau ;)
In de boom hangen de huisjes en sterren van fimo klei die ik vorig jaar heb gemaakt en taupekleurige metalen harten waar ik teksten op heb geplakt met de labelwriter.

Verder had ik al een paar maanden zwart-wit gestreepte stof van de Ikea liggen en het kwam er steeds niet van, maar ik heb nu eindelijk kussenhoezen gemaakt. Met grote houten knopen, die vond ik op de markt. Ik vind de combinatie van zwart-wit-(grijs) met hout altijd erg mooi. Het hout maakt het wat minder hard.

Vanochtend nog lekker een boswandeling gemaakt met Lola. Na de eindeloze regenbuien begon eindelijk de zon te schijnen en dan MOET ik naar buiten! Ik heb in het bos een mini boompje uit de grond gerukt en in m'n tas gestopt...(erg he!). Doe ik anders nooit hoor, maar ik denk zo'n klein ding da's toch niet zo erg?
Staat wel leuk op de tafel....;)







3 opmerkingen:

  1. Je kussens zijn super en dat boompje...gewoon uit het bos? Wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal!! En je boompje is geweldig!! Ik hoop dat ie blijft leven in die kleine pot ;)...
    Ik ga je blog volgen hoor, vind ik erg leuk! :)
    Fijne kerst lieve Mimi, Lola en Dave. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...