maandag 26 september 2011

Ilse Jacobsen






2 weken geleden zijn we een weekend naar Noordwijk geweest met vrienden. We hebben heerlijk genoten van het mooie weer en lekker uit eten gaan, beetje over het strand wandelen, winkeltjes koekeloeren EN........toen kwam ik deze tegen, regenlaarzen van Ilse Jacobsen. Ik vond ze zo leuk! En die had ik nou net nodig ;-) ...voor alle boswandelingen op zondagochtend. Helaas hadden ze mijn maat niet meer op voorraad :-(
De lieve eigenaresse van de winkel heeft mijn maat besteld en voorgesteld om ze naar me op te sturen, en TADAAAA! Hier zijn ze! Ze zijn gevoerd, dus lekker warm op de wat koudere dagen. BLIJ MEE!!!

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Ik heb net dezelfde gekocht in haar winkel in Denemarken, ze zijn fantastisch! Onze deense vriendin heeft ze in paars, super gewoon, en ze gaan minstens tien jaar mee enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...